Shop Mobile More Submit  Join Login
About Traditional Art / Student Larissa26/Female/United States Recent Activity
Deviant for 9 Years
Needs Core Membership
Statistics 280 Deviations 6,024 Comments 22,183 Pageviews
×

Newest Deviations

Favourites

Activity


Whenever I say I'll be back on here I'm still gone for a while OTL (Changed my name from MidoriKimura to LazyPandas btw)
Anyways, I wanted to let anyone who is interested know that I'm gonna start to update my online shop more. It's been changed from Charm-A-Llama to Nocturnal Creations: nocturnalcreations.storenvy.co…
I'll slowly start to post the charms I make on here because I want to get feedback or suggestions, just to know what people think besides my dad lol 8]
My goal is to make lots of charms to be able to sell at places (maybe conventions eventually?) but I'm gonna try to come up with other things to make too like plushies or something. I want to have a variety of things to make.

I haven't been up to much, just school x____x I wasn't doing so good last year but I'm finally getting my stuff together. How are you guys? I ask that but idk if anyone remembers me ;~;

Hmm well that's all, sorry if I disappear again but I'm gonna try not to!!
Have a nice day~!

If you want to stay updated with Nocturnal Creations:
Facebook: www.facebook.com/nocturnal.cre…
Twitter: twitter.com/NoctCreations
  • Listening to: Block B

deviantID

LazyPandas
Larissa
Artist | Student | Traditional Art
United States
Ayo~ My name is Larissa. I live in California, USA, and I’m 22 years old. I’m currently in school and was majoring in Animation but now idk what I want to do and it’s frustrating ><

Music: TVXQ, JYJ, Block B, U-Kiss, SuJu, Dalmatian, Infinite, B2ST, B.o.M, Phantom, MBLAQ, SS501, Miss A, Big Bang
Mostly stanning Block B now.

Likes: Pandas, Harry Potter, Adventure Time, The Walking Dead, Breaking Bad, Psych, The Hunger Games, LOST, L4D, COD Black Ops, Legend of Zelda, Pokemon (old school), baking, making keychains, Korean & Japanese culture, some cute things but I’m not very girly, rollercoasters, zombies!!!

What I'm currently really into (cuz it changes depending what's new or smth):
- Block B
-The Walking Dead (especially Daryl/Norman Reedus o_o)
-Psych
-Adventure Time

Current Residence: California, US
Favourite genre of music: K-Pop
Favourite photographer: My camera? Idk photographers
Favourite style of art: Dramatic, digitally painted, watercolor, colored pencils
Operating System: Mac
MP3 player of choice: iPod Touch
Wallpaper of choice: Block B <3
Favourite cartoon character: Jake, Marceline, Marshall Lee, L, Rock Lee, Gaara
Personal Quote: "Maybe your face"
Interests

AdCast - Ads from the Community

×

Comments


Add a Comment:
 
:iconnalamoon:
NalaMoon Featured By Owner Jan 18, 2014  Hobbyist General Artist
Thank you very much for the favourite, it's very much appreciated :)
Reply
:iconthetoondevil:
TheToonDevil Featured By Owner Mar 25, 2013   General Artist
Do you still have Smash Bros. Melee?
Reply
:iconlazypandas:
LazyPandas Featured By Owner Mar 25, 2013  Student Traditional Artist
Yup
Reply
:iconthetoondevil:
TheToonDevil Featured By Owner Mar 25, 2013   General Artist
I just found out how to unlock master hand on the game. Me and my brother did it yesterday.
Reply
:iconlazypandas:
LazyPandas Featured By Owner Mar 25, 2013  Student Traditional Artist
To play as the master hand??
Reply
(1 Reply)
:iconyutanin:
yutanin Featured By Owner Oct 27, 2012  Student General Artist
Hello!!

Happy Birthday ! :la: :cake:
All good for you ~! :dummy:
Reply
:iconlazypandas:
LazyPandas Featured By Owner Nov 5, 2012  Student Traditional Artist
Aw thank you!! :D
Reply
:iconyutanin:
yutanin Featured By Owner Nov 6, 2012  Student General Artist
No prob~! :dummy:
Reply
:iconthebestvariety:
TheBestVariety Featured By Owner Jan 10, 2012
D: I HAVEN'T TALKED TO YOU SINCE PMX 2009 WHEN I DRESSED UP AS MIKAMI!!! I MISS YOU! (Inoluna!)
Reply
:iconlazypandas:
LazyPandas Featured By Owner Feb 21, 2012  Student Traditional Artist
Oh hey! How've you been?? You cosplayed as Sai too, right?
I actually haven't been to any anime cons since...AX10 :O Kinda lost interest D:
Reply
Add a Comment: